TADANO AC 7.450-1

TADANO AC 7.450-1

Macara telescopica 450 tone TADANO AC 7.450-1


Stabilirea de noi standarde – Fabrica de macarale din orasul german Zweibrucken a atins acest obiectiv solicitant. Pentru că noua automacara cu 7 axe impresionează cu o serie întreagă de soluții avansate și cu date tehnice cheie impresionante.

Scopul dezvoltării noii macarale Tadano AC 450-7 a fost ambițios: Tadano Demag a vrut să creeze o macara pentru toate terenurile care să fie vizibil mai puternică decât o macara cu 6 osii, dar la fel de compactă. „Cu o lungime totală de 17,62 metri, o lungime a trenului de rulare de 15,99 metri și o bază de sprijin de 8,45 metri, AC450-7 nu ocupă mai mult spațiu pe șantiere decât un vehicul cu 6 axe. Cu toate acestea, oferă sarcini utile mai mari”, 

În ciuda dimensiunilor în mare măsură identice, noul AC 450-7 oferă date de performanță semnificativ mai bune în comparație cu alte macarale cu șase axe. „Macaraua noua” are un braț principal de 80 de metri care permite o capacitate maximă de încărcare de până la 195,5 tone. Dacă brațul principal nu este suficient de lung, acesta poate fi prelungit cu un braț rulant cu o lungime maximă de 81 de metri. Lungimea maximă a sistemului a macaralei este de 132 de metri. Bracul de ridicare poate fi „împărțit” în trepte de 3 metri de la 24 la 81 de metri. Pentru a reduce efortul implicat în transportul balansoarului, părțile individuale ale extensiei pot fi împinse una în alta datorită celor două dimensiuni ale sistemului. Iar la instalare, sistemul patentat de reglare a brațului de ridicare asigură o asamblare deosebit de rapidă, ușoară și sigură - un concept pe care noul AC 450-7 îl împărtășește cu modelele AC 300-6, AC 350-6 și fratele mai mare AC. 1000-9 împărțiri. În orice caz, AC 450-7 este extrem de flexibil când vine vorba de extensii: Pe lângă basculant, Tadano Demag oferă și variante de configurare pentru extensia fixă ​​și chiar un vârf de asamblare.
 

Noul concept Superlift SSL


Cu Superlift SSL lateral, noul AC 450-7 aparține clasei de macarale mari. Pentru prima dată, Tadano Demag utilizează noul său concept de design pentru superliftul lateral de pe AC 450-7, care reprezintă o dezvoltare ulterioară decisivă a binecunoscutului concept Demag SSL: brațele superlift sunt acum atașate chiar în partea din față a capul cutiei de bază, astfel încât acestea să fie semnificativ mai lungi și, prin urmare, bune pentru sarcini mai mari. În ceea ce privește capacitatea de încărcare, AC 450-7 este net superior altor macarale cu 7 axe - și chiar și unele macarale cu 8 axe sunt lăsate în urmă într-o serie de poziții ale brațului. AC 450-7 cu braț principal de 60 de metri în configurație SSL poate ridica 73,5 tone cu o rază de 9 metri; cu brațul principal de 80 de metri și SSL la o rază de 13 metri este de 37,9 tone și la o rază de 50 de metri este de 12,8 tone de neegalat în această configurație.

Dar noul concept nu oferă doar performanțe mai bune. Funcționalitatea și manevrarea au fost, de asemenea, îmbunătățite. Noua construcție are nevoie doar de un fir de frânghie pentru a conecta capul HA la brațul SSL. În plus, brațele SSL sunt prinse hidraulic pe brațul principal, ceea ce reduce fixarea manuală a brațului și munca asociată la înălțime, imbunatatind considerabil timpii de asamblare si dezasamblare a macaralei.
 

Concept de contragreutate îmbunătățit



Contragreutatea maximă este de 150 de tone. Sistemul este format dintr-o placă de bază de 20 de tone și plăci GGW nou proiectate, care au fost optimizate în ceea ce privește raza de pivotare - aceasta este de doar 5,60 metri. Plăcile GGW sunt disponibile ca plăci de 10 tone sau 5 tone sau în orice combinație, astfel încât clientul să își poată optimiza logistica de transport. Placa de bază poate fi montată din față - un avantaj care este deosebit de important pe șantierele înguste când camionul de transport poate fi amplasat doar în fața macaralei. Opțional este disponibil și un cadru de contragreutate pentru AC 450-7, cu care raza de rotire poate fi mărită pentru a crește și mai mult capacitatea de încărcare in carlig, în special în configurația SSL. Și nu în ultimul rând, Tadano Demag oferă diverse adaptoare cu care plăcile de contragreutate existente ale clientului de la alte modele mari AC sau CC pot fi folosite și pentru AC 450-7.
 

Vedere Surround view



La 8,45 metri, baza de sustinere se afla tot la nivelul unui vehicul cu 6 osii. Trebuie subliniat faptul că AC 450-7 are cinci lățimi diferite de stabilizatoare. Noul „Demag Surround View” facilitează poziționarea macaragiului pe șantier. Acest sistem patentat folosește cele șase camere ale macaralei pentru a afișa posibilele lățimi de extensie ale stabilizatorilor la locația curentă a macaralei și raza de rotire pe un afișaj asistat de computer. Surround View sprijină șoferul în drum spre șantier. La întoarcere, camerele pot oferi informații grafice pe părțile laterale ale macaralei, facilitând recunoașterea persoanelor sau obstacolelor de către șofer. Această funcție este activată automat când semnalizatorul este activat.

Odată ce a fost găsită locația ideală, controlul IC-1 Plus stabilit de pe AC 450-7 asigură, de asemenea, că capacitatea maximă de încărcare disponibilă poate fi întotdeauna utilizată. Deoarece acest sistem de control determină capacitatea de ridicare a macaralei pentru fiecare poziție a brațului în funcție de unghiul de rotație al suprastructurii în timp real. Aceasta înseamnă că capacitatea portantă maximă disponibilă poate fi întotdeauna utilizată cu orice suport, chiar și asimetric. Pe lângă controlul IC-1 Plus, macaraua poate fi furnizată din fabrică și cu telecomanda IC-1, care permite citirea și diagnosticarea de la distanță a tuturor datelor importante ale macaralei.
 

Stare de deplasare flexibile datorită sarcinilor variabile pe osie



În funcție de echipamentul de transport, AC 450-7 poate fi deplasat cu sarcini pe osie de 12 și 16,5 tone - fiecare cu brațul principal montat. Dacă acesta este demontat, greutatea maximă de călătorie scade la mai puțin de 48 de tone, ceea ce înseamnă că se poate solicita un permis de conducere pe întreaga zonă. În cadrul sarcinii pe osie de 12 tone, este posibil să transportați și blocul inferior Vario cu 3 roți.
 

 

Pornire fără uzură și oprire sigura



AC 450-7 impresionează în funcționarea de conducere atât pe șosea, cât și pe șantier. Este echipat cu o transmisie Mercedes-Benz cu un ambreiaj turbo retarder pentru pornire fără uzură și puternică, asociată cu un retarder primar integrat de înaltă performanță. Șoferul beneficiază de pornire și manevrare sensibilă și nu trebuie să-și facă griji cu privire la problemele de temperatură. Dacă te uiți mai atent la designul trenului de propulsie, Tadano Demag nu lasă nimic de dorit: toate cele șapte osii ale AC 450-7 sunt direcționate, în timp ce patru dintre ele sunt conduse. Macaraua este propulsată de un motor Mercedes-Benz cu o putere de 480 kW (625 CP). Motorul diesel îndeplinește cerințele EU Stage V și Tier 4 Final privind emisiile, dar este și compatibil Tier 3




Descarca din acest link diagrama de sarcina macara 450 tone Tadano.
Categorii

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!